Hos Eskil..

.. Och alla bryr sig. Not.
Hade stadsorientering idag, det gick bra.. Svar nej, käpprätt åt helvete. Kom in på försen tid och hade inte tagit alla kontroller. Men ah, jag har aldrig sagt att jag är en höjdare på att springa runt och leta reda på platser. Skyller på Amanda som var värdelös på att läsa karta, men nu har hon lovat både mig och Mogge att aldrig mer ens röra en karta. Såhär sa hon;
Jag lovar och svär att aldrig mer i hela mitt liv röra en karta, springa i stan och förvirra mina kompisar eller hålla mig runt Stureplan. Förlåt för att jag tappade bort oss i fel del av stan.
..Ungefär.. Kommer inte riktigt ihåg, men nåt sånt!

Jag förlåter dig aldrig. Du bär nu på en förbannelse! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0