Dom närmsta

Tänkte dela med mig av lite information som är mycket intressant.. Not kanske. Men känner för att skriva ett inlägg, så here it comes! Tänkte berätta lite om vad min kärlek delas ut till, vilka som står mig närmast och så vidare..


Först har vi la familia. Älskade, bästa familjen! Mamma, pappa, barn? Nää.. Mamma, låtsaspappa, lillasyster, storebror, halvsyskon, mormor, morfar, farmor, pappa, pappas tjej, hennes barn.. Blabla, kan hålla på hur länge sen helst. Farfar finns inte med i bilden, och för tillfället gör nog inte pappa det heller. Inget jag vill gå in på, så jag gör inte det! Vad jag vet säkert är att lillasyster och storebror står mig väldigt nära. Kan berätta allt, allt, allt för dom!

Amanda(lillasyster), Scott(storebror) och jag på Scotts stundent :)


Sen har vi vännerna då. Lovely friends. En sak som vissa kanske inte vet om mig är att jag har mycket fler killkompisar än tjejkompisar. En av mina absolut bästa vänner är en kille, Amer. Min älskade ängel! Sen har vi Michaela, Amanda och Malin. Det är mina bästa vänner, dom 4. 3 tjejer och 1 kille. Sen skulle jag nog inte kunna rabbla upp så mycket fler tjejnamn.. Har däremot massor med killkompisar.

 
Jag, Mogge(Malin) och Amanda


Jag och Miccan


En väldigt gammal bild på mig och min ängel, Amer


(Jag vet att du läser, och du trodde jag skulle glömma dig va? WRONG!)
Sen har jag ju såklart min älskade pojkvän också, hade jag inte skrivit han här så hade jag nog fått ett hotmejl inklusive ett långt samtal med prat om vett och etikett av honom också. Tårar och skärsår i armarna.. Nej nu ska jag inte överdriva! Jag och Eskil, ja.. True story, han heter faktiskt så! Vi har iallafall vart tillsammans sen den 17 november 2009, och han är världens bästa :)!


Här är jag och min älskling :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du orkar..

2010-09-09 @ 23:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0