Vi kör igen då..

Okej, en gång till.. Jag gör ett försök. Den här gången med kategorin "3 saker jag ryser av"..Åh, herregud. Det här blir ett jobbigt inlägg att skriva!




1. Bomull, När man drar isär bomull så där ni vet. Åh, herregud. Jag kan inte skriva mer! Går till nummer 2 istället!!!!

2. Servetter, när man gnuggar servetter mot varandra. Det här var en dålig idé.. Ryser i HELA kroppen när jag skriver det här!

3. JAAAA, tredje sista! När någon berättar något romantiskt/hemskt, typ om någon har vart med om något jätteromantiskt.. Då brukar jag rysa! Får gåshud och grejer. Eller om någon har vart med om något hemskt, typ sånt som bara händer på film. Om någon ringer mig och berättar att någon i ens närheten har dött så brukar jag rysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0