Har tråkigt..

40 feta frågor

utseende
1. Vilken ögonfärg har du: Blå/grå typ..
2. Hur lång är du: 175 kanske :)
3. Vilken hårfärg har du: Mörk utväxt, sen blond. Men ska färga håret snart..
4. Långt eller kort hår: Jag tycker det är kort, men det är nog medel-långt.
5. Piercingar i ansiktet: Läppen, men har den inte i så ofta
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Bruna, det är mycket finare än blåa ögon tycker jag
7. Hur lång skulle du vilja vara: Inte jättelång, som jag är nu är lagom :)
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Vet inte, jag ändrar mig hela tiden. Men just nu vill jag ha brunt/grått hår. Kan visa bild om jag hittar :p. Haha.. Missuppfatta mig inte!
9. Vill du ha kort eller långt hår: Låååååångt!
10. Skulle du vilja ha piercingar? Jag har 2 st redan

senaste..
12. du drack: Apelsinjos
13. du fick sms av & vad stod det: Raderade nyss alla -.-' 
15. du sa: "Ah jag vet, men jag gjorde det nu iallafall"
16. du kramade: Mogge
17: du kysste: Eskil i think ;o
18. du spydde: Kommer inte ihåg!
19. du skrattade: Idag vid lunchen var senast jag fick en skratt-attack iallafall.. Haha.
20. du va borta: Var i Egypten i februari förra året 

kärlek..

21. är du singel: Nej
22. din första kärlek, vem tänker du på då: Adam Falk
23. gillar du någon nu: Yes I do :)
24. är detta ett seriöst förhållande: Ja, för mig är det
25. vill du vara singel?: Näej, det vill jag ju inte!
26. vill du gifta dej?: Nja.. Känns inte så nu, men det kanske jag vill någon gång.
27. vad är det bästa med din kille/tjej: Det bästa med Eskil är att han nästan aldrig är arg, och om han blir det så är det bara en liten stund :)
28. vill du ha barn med honom/henne: Just nu? Näj, jag är bara 16
29. hur länge har ni varit tillsammans?: 2 månader och 1 dag
30: Är han/hon snygg: Ah :)<3
31: Är han den bästa som finns: Nejnejnej. Långt ifrån, jag är bäst!


övrigt..
32: musiksmak: Lyssnar på allt typ.. Kanske inte hardstyle eller hårdrock, men utom det så
33: sport: Går inte på någon sport.. Ska börja träna, men ah. Det brukar låta så liksom..
34: galen eller lugn: Beror på vem jag är med :p
35: har du någon gång hört att du sjunger bra: Älskar att sjunga, men tänker inte på det :p. Några av mina kompisar tycker jag sjunger bra :)
36: Snusar du? Nepp
37: Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Mina ringar och trosor och BH har jag nog varje dag :p
38: vad tänker du på just nu: Att jag är hungrig, och att jag ska kolla på TV nu och ladda telefonen samtidigt som jag ska smsa Eskil :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0