24 januari

Tjeeeena bloggen (;.
Sitter just nu hos mormor och morfar och vi ska snart gå och köpa pizza. GOTT JU! Sen ikväll ska jag hem, sen kommer Eskil ut till mig (I hope (a)) och sover där. Hur har eran helg vart? Min har vart bra. Här kommer mitt recept på en perfekt helg då (haha) ;
Fredag: Kort dag i skolan, kvällen tillbringas med världens bästa Mogge och Amanda, fest någonstans sen vidare till nästa fest.
Lördag: Vakna upp och ligga och såsa hela dagen, sen åka hem för att byta om från fredags-kläderna till myskläder. Åker till mormor och morfar (♥), tar det lugnt hela kvällen. Avslutar med att somna framför en film.
Söndag: Ta det lugnt hela dagen som avslutas med pizza!

GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0