Test på g.



Om dig:
Hela ditt namn: Emelie Elisabeth Cummings Hillerstéen
Hur gammal är du?: Sexton år och 9 månader
Längd?: 169 stolta cm!
Beskriv ditt utseénde: Haha aha.. Blond, lite smink, normalvikt.. Haha, nej jag vet inte! Såhär ser jag ut
Vad gillar du att göra?: Jadu.. Vara med kompisar och pojkvännen, shoppa, gå på stan, fika. Inte vet jag :p. Vad brukar man gilla när man är 16?
Vilken skola går du i?: Didaktus Liljeholmen, första året på omvårdnadslinjen


Om din familj:
Vad heter dina föräldrar?: Åsa och David
Vad heter dina syskon?: Amanda och Scott
Vem i din familj står du närmast?: Just nu mamma och mormor
Vad är roligast att göra med din familj?: Åka utomlans, ha mysiga middagar, filmkvällar. Allt egentligen.
Vad är bäst med din familj/släkt?: Att vi är öppna, och att jag slipper skämmas för någon av dom!
Vem umgås du helst med i din familj?: Alla? :p.. Amanda kanske? Jag vet inte. Beror på vad man gör.

Mobiltelefon:
Vad har du för mobiltelefon?: Sony Ericsson W902
Vad har du för bakgrundsbild?: En bild på mig och barndomsvännen/bästa vännen Amer
Vem skickade senast sms till dig?: Miccan :)
Vem ringde dig senast?: Mamma
Vad har du för sparade sms?: Inga alls
Vad har du för ringsignal?: Vanliga sony ericsson-signalen, ni vet?

Övrigt:
Hur ser ditt rum ut?: Litet.. En 1.20 cm bred säng. Sen inget mer.. Typ. Haha! :)
Har du piercingar/tatueringar?: Ah, en tatuering och en piercing. (Och 4 hål i öronen, hehe)
Har du egen dator?: Ao. Bärbar :)
Har du egen TV på ditt rum?: Ja, LCD plattskärm. Funkar prima! 
Vad är du mest nöjd med på din kropp?: Ja, det är jag väl. Men ska börja träna snart, då blir jag mer nöjd :) Mina ben tror jag :)
Vilka är dina närmsta vänner?: MiccanAmanda, Mogge, Pilla, Carro, Lotta och Amer i guess..! ♥  


Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad är du mest nöjd med på din kropp?: Ja, det är jag väl. Men ska börja träna snart, då blir jag mer nöjd :)



Haha gumman dom frågar vad du är mest nöjd med på din kropp. Inte OM du är nöjd ;-)

<3

2010-04-14 @ 15:28:19
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0