Dålig dag!

Idag har vart en dålig dag! Eskil väckte mig 10 minuter innan jag skulle åka från Slussen, kommer till skolan och inser att jag har missat ett arbete som ska vara inlämnat på fredag och jag har ingen aning om hur man använder programet som man ska göra arbetet i. På engelska-lektionen så kommer jag på att vi ska på bio med klassen idag så jag kommer inte hinna hem till mitt möte på ungdomsmottagningen. Typiskt, mamma bokade om tiden en timme.. (Kom försent iallafall!) Efter lunchen, innan bion så bestämmer sig jag, Amanda och Mogge för att "vi" ska fika. Jag är paaaaaaaaaank, så hejdå fikat. Drar till bio, inga popcorn och det är en typ svensk film inspelad med en mobiltelefon i en och en halv timme. (Det var dock häftigt att Eskils bästa kompis lillebror är med i filmen).

Efter filmen så skyndar jag mig till Ekerö, men kommer inte dit förens klockan 16.50. 20 minuter sen. PERFEKT.. Not. Helvetes jävla skitdag!

...Plus att det har regnat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0