Yes, ni läser rätt. Godnatt!

Faktiskt, för första gången på länge så ska jag gå och duscha nu och sen lägga mig i sängen. Och det är första gången på länge som jag sitter vid datorn och gör ett skolarbete för att sen gå ifrån datorn direkt.. Eller ja.. Nu skriver jag ju blogg först. Men jag ska gå ifrån datorn nu! Och inte sitta uppe vid MSN eller facebook eller något. Så godnatt allihopa! Sov gott.
Förresten, idag har jag gjort klart mitt musikarbete OCH börjat på mitt hemkunskapsarbete. Jag har även plockat ur och i diskmaskinen. Känner mig kunligt duktig!


Jag och min hund Charlie

Kommentarer
Postat av: amanda

puta lite mer med läpparna?:P

2009-03-25 @ 09:09:27
URL: http://www.anpassa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0