TELEFONEN ÄR HÄR! :D

Yes, telefonen är här nu! Jag, Robban och Adam hämtade den från siba i Bromma idag. Perfekt! Den ligger och laddar nu så jag börjar använda den imorn.
Som sagt så var jag med Adam idag :). Faktiskt kul, för det var ett tag sen! Känns faktiskt jättebra att vi fortfarande kan umgås fast vi inte är tillsammans. Och vi har kommit över varandra, så vi umgås bara som kompisar!
Haha, jag måste berätta om idag när Toffe (en kompis) bar Miccan och så började han springa sen ramlade han över henne och hon skrapade upp pannan och handen, fick grus i huvdet så jag och Miccan fick gå till vårdcentralen. Kan fota såren imorn.. Om jag får för Miccan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klantigt ju!

2009-03-30 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0