Trött idag igen

Känner mig helt matt idag faktiskt! Åkte hem efter skolan och la mig.. Vaknade precis av att Miccan ringde, vi ska iväg till Stenhamra. Känns så meningslöst att sitta hemma och bli socialt inkompitent! För övrigt idag så hade jag en håltimme mellan 11.00 - 13.35, och då åkte jag, Miccan, Jerry och Rikard hem till Rikard och badade pool och bubbelbad tills klockan va kvart över 1.. Då gick jag och Jerry tillbaka, Miccan åkte tidigare.. När vi kom tillbaka till skolan så fick jag reda på att mina 2 sista lektioner som jag väntat på va inställda så då åkte jag hem. Suck och stön!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag är med trött :(

2009-06-04 @ 20:12:50
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0