BROFAN!



Jo tack! Jag vet..
Jag tog 12.15 bussen från Stenhamra efter skolan, sen när vi kommer till Ekerö-bron så ser jag att dom där jävla bommarna åker ner och så lyfter dom bron. Broöppning mina damer och herrar! Då var klockan 12.31.. Typ 12.45 så fick alla som skulle in i Ekerö gå av och vänta på att bron skulle fixas så att bussen kunde åka vidare direkt mot Brommaplan. Så jag gick av.. När jag hade stått där i en och en halv timme och frysit ihjäl så visste jag inte vart jag skulle ta vägen, och helt plötsligt kom det en buss som gick mot Brommaplan och jag tänkte "varför inte? Jag fryser så jävligt.." Så jag tog den bussen, men hoppade av i Lovö Edeby och hoppade på bussen som Robban satt på.. SUCK OCH STÖN! Hur som helst.. Allt slutade med att vi kom tillbaka till brofan och vi fick gå ner under bron och blev körda över till andra sidan med små båtar. Kändes som en scen i Titanic.. Haha! När vi har kommit över och kommer hem (16.20) så fick jag sms av Amanda "Bron är nere"
Vilken grej va?! Dumma brohelvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0