Trött dag med lite fotboll i sig

Hejsan alla! Förlåt för dålig uppdatering, men jag förklarade ju läget, visst va? Att jag skulle vara hos Adam hela kvällen igår, jag sov där också.. Därav ingen uppdatering imorse eller senare på kvällen igår. Hur som helst, vi hade en mysig kväll med Ida igår, vi kollade på film och sen gick vi ut en stund!
Idag efter skolan så åkte jag hem och bytte om lite fort, hade tänkt att vila lite.. Men då kom jag på att "somnar jag nu, så kommer jag aldrig somna ikväll.." så jag gav mig av till Stenhamra så fort som möjligt innan jag skulle hinna fastna framför TV'n eller något :p. I Stenhamra så träffade jag massor med människor, och vi kollade på när dom spelade fotboll. Mysig vårdag iallafall!
Och imorn ska jag till stan :D, sen efter det så ska jag till pappa. Får se hur det blir med uppdateringen i helgen. PUSSHEJ iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0