22.3 grader? :o

Vaknade imorse och Robban körde mig nästan direkt till Skå, så mötte jag Miccan där sen gick vi till Stenhamra :). När vi kom hem till Miccan så åt vi, sen solade vi lite på hennes balkong, sen gick vi till konsum och köpte glass, efter det så vilade vi och sen åkte jag hem och åt. Vi grillade idag! Asgott, Robban är ju mästerkock, haha.
Gissa vad? Imorse innan jag åkte hemifrån så var det 22.3 grader ute i solen! Och det hade tydligen vart varmare medans jag var hos Miccan! Helt otroligt, det känns så jävla skönt att sommarn är påväg! Förhoppningsvis kommer sommarn snabbare efter lovet :).


Bild från våran grillning idag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

och gissa vad? :D vädret verkar hålla i sig :D

<3

2009-04-06 @ 16:37:32
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0