Fuck you.

Är så trött på människor som ska bete sig så fult.
Ena sekunden vara världens bästa medans nästa sekund beter man sig som ett arsle.
Vad hände med dom jag kallade vänner?
Du som har sagt att du älskar mig, varför va dum i huvudet för? Otrevlig och respektlös.
Fan, ska du hålla på sådär kan du sticka. För då vill jag inte ens ha med dig att göra..
Absolut ingen har bett dig att prata med mig, höra på vad jag har att säga eller över huvud taget ens titta åt mitt håll. Så om du bara ska komma med dryga kommentarer så fort jag har något att säga så kan du lika gärna vara tyst.
Jag pratar inte för din skull, och kommer inte göra det sålänge du håller på som du gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0