5 mars

Tjena alla, lite frånvarandra va?

Jag blev inskriven på sjukhus i måndags morse för buksmärtor, i tisdags, sent på kvällen så skulle dom göra en standard operation på mig, läkarna skulle ta bort min blindtarm. En lätt operation, dom gör små titt-hål sen drar ut skiten. När dom kom åt blindtarmen så var den helt hård, ärrig och inflamerad. Det var ju bara att sy ihop titt-hålen och skära upp mig. Operationen som skulle ta 1 timme vart 3 timmar lång. Låg kvar på sjukhuset till onsdag och sen åkte jag hem. Så dom senaste dygnen har jag bara legat hemma och sovit, tyckt synd om mig själv och försökt äta. Men känner mig piggare idag, så nu blir det nog lite mer bloggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0