21 februari

Sorry for bad uppdatering (a). Kan berätta om min helg lite snabbt;
I fredags var jag hos pappa, sov där till lördag, då vi åkte till Vällingby, pappa tränade en nybörjargrupp i bågskytte och jag gick och lallade i Vällingby Centrum. Sen kom Eskil, då körde pappa mig och Eskil hem till mamma, och när vi var där så gjorde vi oss typ i ordning sen åkte vi till Sebastian för fest :). Det tog oss säkert två timmar sammanlagt att komma till Skarpnäck från Ekerö. Jäva trafik! "Nej men SL, snöar det. I år igen?" - Den gruppen (på facebook) borde alla bli medlemmar i!

Planen för idag är att försöka ta sig hem till Ekerö. Om det nu är möjligt. Jävla snö! Vill ha sommar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0