Uttråkad.se

Visste ni..

att jag vill ha -
mina nya älsklings-skor från Din Sko?
att min senaste kyss - fick jag av min älskling (a)?
att jag inte gillar - ren choklad?
att jag har - ett förådsutrymme som rum?
att min första riktiga kyss - var inte fullt så awesome..?
att jag avskyr när folk snackar - lägger sig i saker som dom inte vet ett skit om?
att kärlek är - det bästa och det värsta jag vet?
att jag gillar att - sitta hemma och kolla på film och äta chips?
att min msn - är full med kontakter som jag vet vilka folk är? Har bara folk jag vet vilka de är på min msn.
att jag alltid kommer att - (förmodlingen) behöva äta migräntabletter?
att jag är förälskad i - Eskil Welin ♥?
att sist jag grät var - ganska länge sen?
att min mobiltelefon är - världens bästa, i just love it!?
att inatt - sov jag hos Eskil?
att när jag vaknar på morgonen - vill jag antingen dö eller somna om?
att innan jag går och lägger mig - kollar jag oftast på scrubs?
att idag har jag - bokat 2 möten?
att jag just nu tänker på - att canser är en obehaglig sjukdom..?
att i kväll ska jag - få sova brevid älskligngen?
att i morgon ska jag - ha sovmorgon?
att jag hoppas - att min mamma blir stolt över mig när jag går ut med bra betyg i 3'an?
att nu ska jag - kolla på tv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0