.. :/

Känner mig inte alls sugen på att köra bil längre. Känner mig ledsen och tom.. Ensam typ. Vissa dagar tänker jag "hur kunde jag låta det här hända?" och andra "det är inte jag som lät det hända.. men varför gör jag ingenting åt det?" sen direkt efter så kommer jag på att jag har faktiskt försökt. Jag har det! Men varför försöker inte ni för? Vi va 4, sen blev vi 3, sen 2 och sen vart det ni 2 och jag själv. Det känns inte alls bra.. Nej jag blir bara jätteledsen när jag tänker på det nu. Innan har jag kunna tänkt "nä, skit samma.. Det löser sig" men nu när jag tänker på det blir jag ledsen, jag har ändå förlorat mina 2 bästa vänner. Dom två som jag litade på till 100%.. Nä, jag vill bara gråta. Känner mig jättedum, för jag har försökt. Jag har försökt att få tillbaka vänskapen, men ni har inte. Därför känner jag mig som världens störta idiot just nu.

Kommentarer
Postat av: lotta

det där är inte sant emelie, vi har försökt exakt lika mycket som du. vi har hört av oss exakt lika mycket som du. vi har frågat dig flera gånger om du vill med ut men du säger ju bara nej.. det här är allas fel! <3

2009-11-26 @ 20:59:19
URL: http://lottag.blogg.se/
Postat av: Pilla

Sv: tack gumman :) men jag ändrade bilden jättemycket, haha <3

2009-11-28 @ 17:55:10
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0