Är hos Amanda

Amanda har tvingat mig att blogga.. Så nu gör jag det.

Sitter hemma hos Amanda_cool93 nu och väntar på att Mogge ska bli klar.. Inte snabbast på jorden liksom. Iallafall, sen ska vi hem till mig, äta sen blir det väl Stenhamra ikväll. Hoppas på att det händer något spännande liksom. Lär ju bli kallt uta bara helvete. Idag har jag vart i skolan sen åkte jag, Amanda och Alex in till stan och jag köpte en födelsedagspresent till min lillasyster.  


Hahaha, jag och Mogge på tunnelbanan


Kommentarer
Postat av: Siba

haha skön bild =D.vem e mogge?? :P

2009-11-13 @ 16:42:34
Postat av: Anonym

OMFG!! hahaha Amanda_cool93, jag dööör hahahahahaha!

2009-11-14 @ 12:32:09
Postat av: Scott

OMFG!! hahaha Amanda_cool93, jag dööör hahahahahaha!

2009-11-14 @ 12:32:56
Postat av: sofie setterholm

kolla in på testarminskit.blogg.se, där ligger den design jag har gjort till dig uppe. Om du gillar den så kan jag sätta in den på din blogg, annars får du säga till vad som ska ändras :) <3

2009-11-14 @ 15:06:43
URL: http://setteholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0