19 november

Hej alla!
Det var inte så länge sen jag kom hem, har vart hos Eskil idag. Åkte dit ungefär direkt när jag hade slutat, men ängeln själv åkte ju och mötte mig vid skolan♥, jäääätegulligt! Sen åkte vi hem till honom :).

Idag hade jag bara en lektion, men eftersom jag och Mogge va där så tidigt så åkte vi till Älvsjö först. Sen kom vi tillbaka perfekt till matte-lektionen. Imorgon ska jag åka till pappa och mitt lämplighets-tillstånd har kommit, så det betyder att jag och pappa ska köra bil i helgen! Det kommer bli jätteroligt. Men jag är rädd, tänk om jag kör in i något.. Hope not. Nu ska jag vänta på CSI sen sova.. Ska upp tidigt imorn. 07.00 går mitt larm!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Pilla

Haha tack emelie! du är den enda som kommenterat .. :p

2009-11-20 @ 09:57:32
URL: http://superskadad.blogg.se/
Postat av: SIBA

men nej ja kommer inte våga gå ute nu längre när u ska va på vägarna ;P

2009-11-20 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0