Tidig morgon och kämpig dag

Hej alla! Idag gick jag, pappa och Scott upp klockan runt åtta, sen åkte vi till banan (pilbågsklubbens bana) och va där runt 9. Sen har vi gått och gjort i ordning där hela dagen, för i morgon är det tävling där! Och jag ska hjälpa till, känner mig så duktig så! Det slet iallafall på krafterna att gå ut i skogen och jobba!
När vi kom hem så tog jag en lång dusch, så lång att varmvattnet tog slut. Så pappa fick sig en kylchock! Nerå, han klarade sig.. (a).
Om typ en timme så ska jag åka till Stenhamra, hoppas på att få träffa Fredrik idag eftersom man fick rådissen igår när han åkte på race istället för att träffa mig.. För övrigt igår så gjorde vi absolut ingenting. Eller jo, visst.. Vi satt nere på gårn och snackade skit och kollade på TV. Helt okej kväll.. NEJ! Aldrig, verkligen inte okej. Inte okej för en fredag iallafall.. Hoppas på lite mer drag idag. Fast det är klart. Vad kan man förvänta sig av Stenhamra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0