Sony Ericsson w715

Fan, vill ha en ny telefon. Eller rättare sagt, jag behöver en ny telefon. Telefonen som jag har nu har vart inne på lagning ca 4 gånger och dom lagar den aldrig helt. Har till och med fått en ny likadan, i samma modell alltså. Men den har gått sönder lika fort som jag har fått den. Men nu har mamma fått dom i butiken att skicka en helt ny modell i ungefär samma prisklass, eller att jag lägger till några hundralappar eller mer så får jag en nyare modell. Jag har en modell ur en ganska låg prisklass, därför får jag ingen bra telefon i utbyte. Men jag funderar på att spara och lägga till pengar till en Sony Ericsson w715. Men jag har absolut inte dom pengarna som behövs :(. Varför gjorde inte gud mig rik för?
(Klicka för att se bilden större)
 Sony Ericsson w715, GIVE IT TO ME!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad kostar telefonjäv...? Kan kanske hjälpa dig, Gud gör det nämligen absolut inte!

2009-03-27 @ 17:49:07
Postat av: Emelie

Telefonen är dyr, runt 3000 kostar den :(

Älskar dig mormor!

2009-03-27 @ 20:02:48
Postat av: Mormor

Varför önska sig en Eriksson, den går ju uppenbarligen sönder hela tiden? Satsa på Nokia, de håller i evigheter!



Kram

2009-03-28 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0