Och så var det kväll igen..

Nu sitter alla och spelar kort, eller inte Timothy.. Han har dragit ner till hamnen med skateboarden. Han frågade om jag ville följa med men jag struntade i det. Idag har vi ju vart och mött morfar och Eva, kan ju vara kul att umgås lite med dom också. Lägger in fler bilder från idag senare! Ska fortsätta sitta i köket och kolla på när dom spelar kort.

Måste bara säga att jag är otroligt avundsjuk på alla som har megakul där hemma, för just nu känns det inte roligt att vara här. Timothy åker bara skateboard, mamma och Robban är väl i sin egna lilla värld, och jag vet inte vad det är med mig. Men känner mig otroligt mycket i vägen. Plus att Amanda saknas.. Fan, varför kunde du inte följt med för? :(
Är avundsjuk på er där hemma iallafall.. Ni vet vilka ni är. Men hoppas ni alla har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0