8 hours hard work

Ja hörrni.. Inte så mycket uppdatering idag inte, tråkigt tråkigt.. Imorn bär det av till Skåne med familjen minus Amanda :/. Hon ville inte följa med, tråkigt faktiskt. Hade hoppats på en rolig vecka med speciellt henne eftersom att vi inte setts så mycket i sommar.. Men men. Hoppas du har det bra här hemma stumpan!

Idag jobbade jag över 2 timmar, alltså 8 timmars jobb. Sen gick jag hem och åt, sen åkte jag och Miccan till Stenhamra, kul att träffa Miccan! Känns som en evighet sen.. Tråkigt att vara ifrån henne nu i en vecka.. Men vi lär ju höras. Hoppas jag! Tråkigt att vara ifrån Fredrik också, äcsh, älsklingen får ragga på nya tjejer medans jag är gone for a week! ALDRIG.
Datorn åker med till Skåne, så ja.. Det blir nog mycket bilder. Alla ni som är kvar här i Stockholm får ha det bäst!
So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0