God jul..

Chacha! Tänkte bara logga in och skriva god jul, och ja jag vet att julafton va igår.. Men julen håller väl i sig till idag? (a). Tänkte nämna vad jag fick för något också

- Pengar
- Jeans
- Sarah Jessica Parker parfym+lotion
- Paris Hilton parfym (♥♥♥♥♥♥♥♥♥)
- Lack-leggins från Gina Tricot
- Kalender typ
- Mascara+puder
- Bio-kort
- Dusch-kräm från H&M
- Halsduk
- Grey's Anathomy säsong 1
- Underkläder
- Örhängen


Men mamma hade tydligen beställt hem något som inte hade kommit än, och farmor hade skickat iväg julklappen idag eller igår. Så det kommer tydligen mer :), sån generös familj och släkt jag har.

* Jag saknar min farmor :(. Hoppas vi kan ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0