Jag tycker..



Jag tycker att det är grymt irriterande när folk tycker synd om sig själva.. Alltså, EMO! Och visst, jag kan inte säga att jag aldrig tyckt synd om mig själv, för då ljuger jag. Men jag har inte smsat någon av mina vänner och typ skrivit "Jag mår inte så bra, tycker inte du ska vara otrevlig eller nåt".
Shit, jag blir fett irriterad bara att tänka på det. Det är duktigt jobbigt när man får såna sms eller att någon skriver så på msn. Sen beror det helt och hållet på varför det är synd om personen. Men om det verkligen är något allvarligt så brukar man hålla sig undan och inte kontakta folk om att man är ledsen.. Inte på det sättet iallafall.

Någon som varit med om det jag snackar om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0