Snabb och kort helguppdatering

Haha, fick en "hotkommentar" av min lillasyster, inte direkt.. Men iallafall, hon ville att jag skulle uppdatera, så vad gör man inte för syster?
Igår var jag på middag hemma hos Nisse, mysigt att träffa den släkten. Vi åt och hade kul med omoget prat, haha.. Tänker inte gå in på detaljer! Efter att vi hade ätit klart så åkte jag till Stenhamra och träffade Miccan och Fredrik och några, det var så kallt ute så jag, Miccan, Fredde, Anton och Amer gick hem till Miccan och kollade på film istället. Sen somnade jag i Miccans soffa, GALET SKÖN SOFFA!
Idag vaknade jag och låg i soffan ungefär hela dagen, sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Har inte kul, men försöker underhålla mig själv med msn och youtube! Någon som har förslag på vad man kan göra när man har tråkigt? Har faktiskt ritat också, lägger upp bilden där nere!


(Klicka för att se bilden större) Vad tycker ni? Strunta i texten, jag skrev fult men bilden då?

Kommentarer
Postat av: amanda

har du så tråkigt så du ritar såmåste du börja göra ngt :P men de ser inte förjävligt ut :P

2009-04-19 @ 20:38:43
URL: http://www.anpassa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0