Gårdagen

Hejhopp allesammans!
Vaknade för inte så länge sen, ska snart ta en promenad med hundarna! Tänkte berätta lite om igår..
Jag åkte in till stan med mamma och Amanda, när vi kom in dit så började vi först med att kolla balklänning åt mig, jag var ju 110% säker på att jag skulle ha den blåa haltinäck-klänningen, ellerhur? Men gissa vad! Jag ångrade mig, så vi gick ner mot gamla stan och jag hittade en annan klänning som jag gillade mycket, mycket mer! Jag tänker inte lägga upp bild på den, det kommer få bli en överaskning till balen! Och det är mest för att jag vill inte att Anton (min balpartner) ska få veta hur den ser ut :). Jag köpte ett par sommarskor också, och det behövdes!


Här är lite bilder från igår;
1&4 - Två klänningar som jag testade, men köpte ingen av dom
2 - Skorna jag köpte
3 - Min lillasyster, Amanda, inne på Taco Bar precis innan vi började äta. Söt bild, visst va?

Kommentarer
Postat av: Pilla

skitsöt bild på amanda

2009-04-25 @ 15:29:44
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0