Jag är nöjd.

Jag är nöjd med mitt liv. Ska inte skriva något långt och tråkigt inlägg nu, men några rader får det faktiskt ta och bli.
Vill egentligen bara berätta hur nöjd jag är med mitt liv, mitt umgänge, min familj, min skolgång, mitt utseénde, min pojkvän. Allt! Jag kan inte säga att allt är perfekt, för det är långt ifrån att vara perfekt. Men det blir inte bättre än såhär. Men det gör inget! Jag är så nöjd med hur det är.
Jag är världens roligaste kompisar som jag umgås med på helger och efter skolan. Min familj är helt fantastisk  som ställer upp vilken väg jag än vill gå. Visserligen är inte alla inblandade, men det går framåt. Det kommer bli bättre, jag bara vet det! Jag älskar mitt val av skola och linje. Först nu, ett och ett halvt år efter att valt och börjat skolan så vet jag att jag valt rätt. Jag tränar regelbundet med min mamma och bästa vän, så kroppsformen är påväg åt drömkroppen och jag känner mig mer självsäker än jag någonsin gjort! Och dom pricken över i'et så har jag ju världens bästa pojkvän. Som orkar med mitt humör hit och dit, och som står ut med allt vi fått gå igenom. Både ris och ros. Hur som helst, världens bästa, underbaraste och finast pojkvän.

Så tack alla, tack som fan! Tack för att jag får känna så här och må så här bra varje dag. Tack Amanda Stjernström, Malin Kallur, Michaela Hägglund och Caroline Söderdahl för att ni är så pass bra vänner som ni är. Tack för att jag kan prata med er om allt och stötta mig på er om jag behöver. Tack mamma, Robban, Amanda, mormor, morfar och Scott för att ni är den bästa möjliga familj som finns. Och tack pappa! Hoppas vi pratar ordentligt snart igen och allt blir som vanligt igen. Tack Didaktus, tack för möjligheten jag får att kunna bli undersköterska för att sen förhoppningsvis plugga vidare till sjuksköterska. Helt jävla bäst! Lovely. Tack Mälarö Träningsverk för den snygga kroppen som jag kommer få.. Hehe. Och tack Eskil Welin. Tack för att du orkar. Tack snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0