Vad händer i sommar?

Planer för sommaren (om plånboken tillåter dvs.)

- Falkenberg. Tanken är att jag ska åka ner till min kära halvsyster, om man fortfarande kan kalla henne för det. Det är min mammas exmans dotter. Cassie, hur underbar som helst! Jag var hos henne i Falkenberg för ca 3 år sen och vi hade jätteroligt! Hoppas på 1 eller 2 där veckor i sommar.

- Jag och Cassie för typ 3-4 2 år sen :)

- Skåne. Förra året så åkte jag, mamma, Robban och Timothy (Robbans äldsta son) ner till Skåne och bodde i Robbans föräldrars lägenhet som ligger mitt i Ystad precis över en gågata. Så jävla mysigt! 2 av nätterna så sov jag dock i Malmö, en natt hos min morfar som bor där nere, och andra natten hos Halid med Amer och Daniel.

- Jobba. Den här planen tillåter plånboken verkligen! Har fått ganska lite jobbtider så hoppas på att få lite fler, men det är jätteskönt att ha ett jobb. Man får aldrig för mycket av pengar, visst va? ;)


- Sola/bada. Måste ju bli brun, annars är det ingen idé att ens ha sommar.. Tycker jag. Nej men på riktigt, jag ska försöka bada och sola så mycket som möjigt! Och jag ska spikat åka och göra det i blå lagunen ute på Ekerö. Ett jättefint badställe nere i ett sandtag.


Kommentarer
Postat av: Mr.A-GangstaH Sh1T

(Y)

2010-05-24 @ 11:29:24
Postat av: Pilla

Min kamera! :) Den har 8 megapixel. Tack! <3

2010-05-24 @ 16:46:16
URL: http://superskadad.blogg.se/
Postat av: hejhej

vilka umgicks du med när du gick i strängnäs ? och varför bodde du där ? berätta lite om det i et inöläägg ?? :):)

2010-05-24 @ 18:49:06
Postat av: charlies rosa påsar ;)

övningsköra lite också kanske och sen i september blir det....SOL och BAD!!

2010-05-28 @ 06:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0