Till dig älskling!

Jag lovar att jag ska älska dig, och jag ska försöka att bli på bättre humör.
Jag ska inte bete mig som ett as hela tiden som du säger
och jag ska försöka att vara som jag var i början av vårat förhållande.
Jag älskar dig, jag gör verkligen det.
Och det gör ont i hela mig så fort du säger "Ska vi ta paus?" eller att det här är påväg "neråt".
Det ska aldrig ta slut ju.. Vill vara med dig resten av mitt liv så som det känns nu!
Jag är bara överdrivet rädd att förlora dig, okej?
Men hur som helst. Jag älskar dig, och jag vill vara med dig.
Och jag vet att du älskar mig också. Så vi kan väl bara älska varandra och vara glada sen inget mer?



Amanda Stjernström brukar säga "Jag säger inte när, jag säger om"
Du och jag föralltid älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0