Någon har frågat


"Vilka umgicks du med när du gick i Strängnäs? Och varför bodde du där? Berätta lite om det i ett inlägg"

Det här har någon frågat mig.. Vet dock inte vem eftersom det står att det är postat av "hejhej".. Spännande. Yeye, får väl ta och svara då! Och jag antar att det är någon som är från Strängnäs som har frågat för jag har inte skrivit att jag bott där.. :p Hm.

Svaret är iallafall ;

Jag flyttade till Strängnäs för att komma bort från Stockholm med min mamma, lillasyster och min mammas man. Men vi flyttade tillbaka till Stockholm efter bara 8 månader :(. När jag flyttade dit så gick jag i en skola som heter "Paulinska skolan" och där umgicks jag mest med 3 tjejer som heter Annie, Sussi och Marika. Sen efter sommarlovet till 8'an så bytte jag skola till "Karinslund skolan". Då började jag umgås med en tjej som heter Ellen, som visade sig vara Annies kusin, haha. Kul tycker jag! Sen umgicks jag med en tjej som heter Malin också. I Karinslund träffade jag också Adam Karlsson som jag var tillsammans med ett tag. Träffade massor med folk där som jag fortfarande pratar lite med, typ som Adam, Annie, Ellen, Malin, Sussi, Dino, Henke, Gucci, Nicko och Micke.





Uppifrån: Micke, Malin, Annie, Gucci, Sussi och Ellen :)



Kommentarer
Postat av: Guess who!

Det är uppenbarligen från någon som inte kan stava i alla fall ...

2010-05-25 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0