7 mars

Hör och häpna gott folk! Jag vaknade precis, efter att ha sovit i fem och en halv timme inatt! True, true...
Så här va det;

Igår så hade jag jätte-tråkigt. Jag bad Eskil komma ut, han kommer hit och äter middag med mig och Amanda, sen får jag en present. GLEE-BOXEN! SÄSONG 1!

Såå.. Vem kunde inte sova på hela natten för man "råkade" dra igång serien? Jag (a)
Vem fick inte sova för att den andra inte ville vara vaken ensam? Eskil (a)
Han är så underbar, kommer med säsongs-boxar till mig så jag har någonting att göra när jag ligger hemma och tråkar här! Fast vi kollade klart på serien inatt (a) hehe.. Ska kolla om den! Skadar inte, den är så bra!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0