Okej, here it goes..

Nya kategorin heter "3 saker". Och alla förstår principen? Visst? Jag kommer att säga tre saker helt enkelt. Svårt? Nej inte direkt. Jag kör väl på med en nu på en gång tycker jag, ellerhur?!




3 saker som jag blir äcklad av:

1. Folk som trycker i sig mat. Som sväljer halva tårtbitar utan att tugga skiten. Ioförsig så är det kanske imponerande.. Men fortfarande mer äckligt! Om jag sitter framför någon på en restaurang eller något och personen framför mig sitter och moffar i sig sin mat som om det vore det sista målet han/hon någonsin skulle få, då skulle jag genast sluta äta och tappa aptiten. Det är verkligen jätteäckligt!

2. Kackerlackor. Jag kan gå nojjig i flera dagar bara för att jag vet att det kan möjligtvis finnas kackerlackor där jag befinner mig. Givetvis inte här hemma i Sverige (fast jag vet att det finns på vissa restauranger osv.) men utomlands. Typ Spanien eller liknande, jag blir så äcklad av dom där små otrevliga djuren. USCH!

3. Spya. Ja, okej.. "Konstigt?" tänker ni. Och nej, absolut inte. V E R K L I G E N inte! Men så här är det va, jag jobbar ju på ett äldreboende, eller. Ja, ett demensboende! Och jag kan bara säga att det är mycket byte på blöjor och torkningar i röven m.m. Sånt kan jag göra, jag kan byta på dom, duscha dom och torka dom. Men när dom spyr, då tar det stopp. Helstopp! Fyfan säger jag bara. Lukten är ... Uhh! Blä bara.

Kommentarer
Postat av: e

hahah gillart!

2010-07-14 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0