Mobil-test

Vad har du för bakgrund?
En bild på min mamma

Ringsingnal?
Sean Kingston - Replay

Hur mycket batteri har du kvar?
90%

Vem ringde du senast?
Mamma

Vem ringde dig senast?
Mamma

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"Aa det är sant :) <333333"

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Eskil

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
";-( kan inte jag kanske komma till dig i helgen då? <333333"

Vad står det i ditt 5 mottagna sms?
"Mm okej.. Då måste du ju nästan sova hos mig på lördag ;p <33333"

Vad står det i ditt första utkast?
Har inga meddelanden i utkastet

Och ditt 5:e utkast?
x

Har du några sparade medelanden?
Haha, nej..  Läste fel igen, har märkt att det händer mig rätt ofta nu för tiden, fel på synen (?). Jo, jag har 1 sparat sms från Anton Sandliden, 1 från Amer Ljoti och 1 från Eskil Welin, men tänker inte skriva vad det står på dom!

Har du något i utkorgen?
Nope

Vad är rekord på snake på din mobil?
Jag har inte snake :(

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Cassie Johansson

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Malin Ahlin, Malin Wallström, Mamma, Marcus Asplund, Marcus Rafting, Markus Baudou, Marlene Sandgren, Martin Orbéus, Mattias Sahlström, Melanie Jörnsved, Michaela Hägglund, Micke Borg, Mickis Magnusson, Mika Isaksson, Moggebaby<3, Mona & Kjell hem, Morfar, Mormor och Mårten Klevnäs :]

Hur många sms har du skickat, sammanlagt?
Nollställer sms-mätaren varje månad, men sen den 16 december har jag skickat 2085 sms.

Vad står det i dina anteckningar?
Men blää.. Massor. Orkar inte skriva upp allt, men det är 2 anteckningar med massa låtar, 1 med filmer jag ska tanka, 1 med mitt användarnamn+lösenord till datorn i skolan och 1 med parfymer

Har du privat nummer just nu?
Näej, det har jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0