8 januari

Hej.. Ja, jag är så medveten om att jag uppdaterar som en påse nötter. Men här kommer en liten uppdatering.. Vad har jag hållt hus/gjort under lovet?
- Vart med Eskil
- Träffade Mogge en dag, Amanda en annan.
- Möblerade om i mitt rum idag, vart mycket mysigare än tidigare. 
- Sovit i onödigt mycket mängd.


Vad har jag inte gjort men som jag önska att jag hade gjort det här lovet?
- Åkt pulka.
- ÅKT SKIDOR (Men dock bara om det hade vart i Sälen eller Åre. Småbackar är inget kul..)
- Handlat mer på mellandagsrean.

Klart. Nöjda? ;p. I am!


PS. Nu har klockan precis slagit över 00.00, eller ah. För 20 minuter sen, och guess what... MIN PAPPA FYLLER 40 IDAG. CONGRATZ DAD! Visseligen är han i England och verkar inte komma därifrån för alla flygplatser är avstängda p.ga snö :(. Hur som helst, miss u dad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0