3 januari

Kan inte sova.. Gick och la mig och började kolla på film typ vid 1 eller nåt, och jag brukar alltid somna när jag kollar film själv, men nu somnade jag inte ;o. Tänkte logga in och kolla om Mogge va inne, men nepp.. hon sover nog :/.
Idag vaknade jag hemma hos Eskil, och typ direkt när jag vaknade så åkte jag till Bromma och mötte mormor, morfar, Amanda, mamma och Robban för att äta på kina-resturangen där. GOTT! Nu på kvällen har jag inte gjort någonting förutom att kollat på film och ätit chips med dipp. GOTT IGEN! Yeye, ska väl typ ladda ner en ny film nu då kanske.. Funderar på Twilight, eller Stockholm Live. Får se hur det blir, ha det bra! KISS AND HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0