28 januari

Okej, jag har försökt med säkert 4 inlägg idag. Men inget verkar vilja funka.. Undra om det här kommer göra det. Hmm.. Yeye! Vad har hänt för kul idag då? Jo:
- Vi hade bara 2 lektioner i skolan.
- Jag blev klar med ett arbete.
- Telefonen som jag beställde kom idag, var lite knas med att hämta ut den dock. Men lyckades lura till mig den tillslut med mitt pass som gick ut i oktober.
- Vi fick god mat i skolan och hemma, det är ju toppen!

- Efter skolan så åkte jag och Mogge in till stan och jag köpte nya underkläder (y).

Ja hörrni, det var nog allt. I helgen är planerna oklara, det enda som är planerat är att jag ska sova hos Eskil♥, och bara det gör ju att jag vill att fredagen ska komma snabbare. Därför funderar jag på att gå och lägga mig tidigt idag. VÄLDIGT TIDIGT! Men vi får se.

Nu ska jag måla om mina naglar. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0