Cedax 400 mg = DÅLIGT!

Nu har jag suttit och läst på biverkningar på min medicin. Read this:

Vanliga (färre än 1 patient av 10 men fler än 1 patient av 100)
Diarré, illamående och huvudvärk

Mindre vanliga (färre än 1 patient av 100 men fler än 1 patient av 1000)
Magsmärtor, aptitlöshet, sura uppstötningar och kräkningar

Sällsynta (färre än 1 patient av 1000 men fler än 1 patient av 10 000)
Svår diarré, blodbildsförändringar, leverpåverkan, vilket normaliseras när kuren är avslutad

Mycket sällsynta (färre än 1 patient av 10 000)
Kramper


      = De symptomer jag inte har
Fet = De symptomer jag har



Alltså whääää :'(. Tur att jag tar sista tabletten imorgon! Hoppas jag mår bättre efter det. Annars blir det att uppkalla läkare.. Igen!

 - BLÄ! DISSAR HÅRT!

Kommentarer
Postat av: Carro <3

gummsegos då..låter inge bra "/ men man ska ALDRIG läsa biverkningar på saker :o <3

2010-02-27 @ 09:49:09
URL: http://carolinesteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0