23 februari

Klockan 17.00 idag så åkte baby ifrån mig :(. Buhu.. Fast det kanske är bra att vänja ifrån oss från varandra lite också. Don't you think?
Jag har precis läst lite i engelskaboken som jag fick i skolan i torsdags, "A Child Called It" (Pojken som kallades det heter den svenska verisionen), den värkar bra faktiskt! Lite svårt att det är på engelska, men med Google Translate så funkar det.

Aha, vad mer? Första dagen på praktiken idag. Det gick jättebra, har fått en jättetrevlig handledare som verkar jättebra. Jag har fått en jättemysig praktikplats på ett demensboende här ute på Ekerö, bara 15 minuters gångväg från mitt hus. Perfekt ju! Har fått bra arbetstider också :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0