10 februari

Tjeeeenah! Nu har jag precis kommit ut ur duschen, sitter hemma hos mormor och morfar :).
Idag har jag vart i Romme Alpin med skolan! Bussen gick 06.00 från Liljeholmen imorse, så jag övernattade hos mormor och morfar för att få det enklare att ta sig dit, och nu sover jag här inatt igen i brist på energi att konka hem skidor, stavar och en tung bag hela vägen till Ekerö, min underbara kommun där jag bor.

Vi har haft jättekul idag, ingen har lyckats ramla (som vi känner) haha, men vi krockade ihop med några i sista åket. Lyckades få till en hel del skratt-attacker så alla fyra (Mogge, Amanda, Johanna och jag) vek sig på mitten av kramp. Och så fort Amanda har lagt in bilderna och skickat dom till mig så hamnar dom här på bloggen, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0