1 februari

OM JUST DIG
NAMN: Emelie Elisabeth Cummings Hillerstéen
FÖDD: 13 juli 1993
BOR:  Ekerö
SMEKNAMN: Har inget direkt.. Pappa säger "Emmis" ibland. Scott också 
FAMILJ: Mamma, låtsaspappa och lillasyster
SKOLA : Didaktus Liljeholmen

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
SAKNAT NÅGON: Ville åka och sova hos mormor i natt, men fick inte. Så antar att jag saknar henne!
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT: Nä, det har jag nog inte.. Hållit undan sanningen kanske (a)
SVIKIT NÅGON: Näej, försöker undvika det!
KÄNNT DIG SÄMST: Nepp :)
GRÅTIT: Nej, inte den här månaden.. Hehe
SKRATTAT: Ah, jo!
VARIT SJUK: Nope
VARIT UTOMLANDS: Naaaej.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Yes
 
KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: Nej, men det händer
SKRATTAR DU OFTA: Ja, det gör jag nog
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött men glad, min älskling kommer snart :)
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Ganska bra!
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Haha, nej faktiskt inte
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR? Inte för tillfället. Mamma vet nog iallafall allt om mig!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Om det är rätt person, annars inte.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nja, lite.. Jo det är jag nog.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Just nu tror jag på ett föralltid :)
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Yes I am!
OM JA, VEM: Eskil ♥

DENNA MÅNAD:
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Nejnej!
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED: Seriösa förhållanden? 3
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ah :)
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Det är något med stora näsor..
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Vet inte, personlighet kanske har ett finger i spelet.. Eller?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig iallafall
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Don't care
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Haha, inte vet jag?

UTSEENDET PÅ DIG:
BRUNETT ELLER BLONDIN: Just nu är jag blond
ÖGON FÄRG: Blå/Grön/Grå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Till tuttarna typ.. Önskar jag hade längre hår!
SNYGG ELLER FUL: Jag vet inte, alltså sånt kan man ju inte svara på själv (?)  
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Jag är nöjd :), vissa dagar mer nöjd än andra dagar.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ah, det händer väl.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL?: Har gjort något modell-jobb nån gång faktiskt..
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ja
SMINKAR DU DIG: Ja, every day
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN?: Typ. Haha!


Kommentarer
Postat av: lotta

hahha, stora näsor xD

2010-02-02 @ 12:15:40
URL: http://lotteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0