I'm bored..

10 FAVORITER
Färg:
Gul
Mat: Tacos
Artist: Ja ni.. Jag vet inte :p
Film: Just nu; Hairspray & Crossroads
Bok: Flickan med de röda skorna
Sport: Dans
Årstid: Sommar/Vår
Veckodag: Fredag, lördag
Glassmak: Vanilj/cocos
Tid på dygnet: Mat-dags ;)


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Pigg
Smak: Frukt
Kläder: Canada mjukisbyxor, Gina Tricot linne
Bakgrund: The Annoying Orange - glad/förvånad
Nagellack: Skrik-rosa
Tid: 19:46
Omgivning: Soffa, hund, kamera, tjocktröja, telefon och kuddar. (Mamma & Robban)
Irritationsobjekt: Absolut ingenting!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Neeeeeeeeeeeeej! Men skulle vilja dejta min vän Zac Efron.. Hehe
Brutit mot lagen: Ao
Blivit arresterad: Nej, men det har jag ju inte
Badat naken: Jora, badkaret!
Varit med på TV: Varje dag. Top model!
Kysst någon du inte känner: Nej, sån är inte jag!


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Miccan, Mogge och Amanda Stjernström
Du tycker om: Mamma, mamma och mamma :)♣
Du inte gillar: Sekretessbelagt


2 VAL
Kaffe eller te:
Får inte dricka kaffe :( så.. Te då!
Vår eller höst: Vår


1 ÖNSKAN: Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra, som jag sa när du ringde idag. JAG LJUGER SÅ BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0