29 september; 00.17

Har suttit och hållt på med designen sen halv 8, sen fuckade allt så jag slog på datorn så internet slutade funka. Sofie min kära (räddare i nöd) vän, fixade allt som vanligt. Tack snälla söta Sofie!
Hur som helst, det blev något enkelt i rosa nu. Ska klura lite mer när jag har tid. Men drar igång bloggandet nu iallafall.. Amandas katt ligger här brevid mig och väntar på att vi ska gå och lägga oss.. Men jag är ändå så trött så måste nog dra mig till min 2x 105 säng nu. GALET SKÖNT! Får se om jag ska till skolan imorn, åkte på en urinvägsinfektion idag, men förhoppningsvis så kan jag åka till skolan imorn. Man vill ju inte missa något!

Hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0