Nej, jag har inget liv..

Om förhållanden
Är du singel? Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njä.. Jag vet inte, kanske det.
Kärlek eller sex? Kärlek
Har du varit kär i någon? Ja
Finns det någon för dig just nu? Jo

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? Emelie Elisabeth Cummings Hillerstéen
När fyller du år? 13 juli
Några utsmyckningar på din kropp? 3 hål i öronen, piercing i läppen och bröstvårtan
Vad har du på dig just nu? Linne, jeans-leggins, kort jeans-jacka.
Vilken årstid är bäst? Vintern/Sommarn
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt hår
Vad är du bra på? Ljuga typ :p
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon, hatar att sova ensam. Tvingar typ min syster att sova med mig ibland (a)


10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? Miccan & Lotta
Vem vet allt om dig? Scott & Amer vet absolut allt!
Vem är roligast av dina vänner? Robin, Anton & Lillb!
Vem är snyggast av dina vänner? Hade nog helst velat sett ut som mina kära vän Cameron Diaz!
Vem är mest partyprisse? Miccan, spikat!
Vem är den du helst har filmkväll med? Hm, jag vet inte.. Många?
Vem av dina vänner är mest "evil" ? Nej jag vet inte
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Miccan

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Scott
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Kattfan... Nej men Scott tror jag :p
Vem ser roligast ut i din familj? Noah, hahahah!
Vem är coolast? Pappa, lätt!
Har ni något husdjur? 2 hundar + 1 katt hos mamma, och 1 katt + 1 hund hos pappa
Vem har du mest gemensamt med? Mamma i guess..
Vem står för underhållningen? Pappa & Scott
Vem sover du oftast med? Amanda
Roligaste kvällen med familjemedlem? Scott

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Lotta
Vem sms:a du till senast? Lotta

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Ah (y)
I så fall, vilken låt för tillfället? "Watcha say"
Vad gillar du för musik? Typ allt

Kärlek

Har du kysst någon idag? Niet
Har du haft sex idag? Nej, inte det heller
Har du ett förhållande? Nepp
När går gränsen vid otrohet? Sex typ
Är du romantisk? Nje.. Nej, det är jag nog inte..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jag gråter inte!
Har du nångång slagit någon? Ao.
Har du lekt med någons känslor? Inte med flit!
Länge höll ditt längsta förhållande? 6 månader
Hur länge var ditt kortaste? 1 månad typ
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vet inte :p Skulle vilja ha ett förhållande, men det är läskigt!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha, neje!
Är du en bra pojk/flickvän? Jo.. Jag vet inte ;p
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Eskil
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Har inte haft KK
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Fan vet jag.. 19 kanske.. 20?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Hahahahaa.. Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Hahahahahha, verkligen inte!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0