Deppa inte ihop helt och hållet.

För er som inte förstod det så ja.. 2 olyckor på 1 vecka här ute på Färingsö. Så dumt :(


Jag har insett att livet är för kort för att må dåligt. Det är inte meningen att man ska dö ung, nej. Det är skittråkigt det som har hänt, och alla mina tankar går till Jespers och Anders familj och nära vänner. Men hur mycket vi än gråter och sörjer så kommer varken Jeppe, Anders eller någon annan tillbaka. Inte för att det är fel att vara ledsen när någon dör, absolut inte! Jag har gråtit, och jag kommer säkert gråta mer. Jag säger bara att man ska ta vara på livets bra stunder, ta vara på den familj och dom vännerna ni har.

Lev dagen som det vore den sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0