Saknar dig...

"Jag tänker på den tiden när vi alltid kunde skratta,
du fyllde varenda jävla dag i min almanacka.
Vi kunde snacka om allt och inget,
jag visste att du alltid skulle svara om jag ringde.
Vi var så jävla tajta, du var min bästa vän,
och jag saknar våra tider när vi umgicks nästan jämt.
Det sägs att tiden läker alla sår, men inte mina,
för varje dag som går så blir det bara mera lida.
Jag är svag på insidan men det vill jag inte visa,
vill inte visa att jag gråter för det är så pinsamt.
Men du drog, våran tid har passerat,
vi som förr var bästa vänner vill ej se varan' nå mera.
Kan inte snacka skit om dig för det är du för fin för,
men du snackar skit om mig och varför gör du så för?

Jag önskar hela tiden att du knacka på min dörr,
och att vi glömde allt som hänt, och allting blev som förr"



Kommentarer
Postat av: simon sidge mattsson

vad heter den här låten?

2009-12-02 @ 03:14:05
Postat av: emelie

på min telefon heter den "iloveyou" men har ingen aning om hur man hittar den på yt.

2009-12-03 @ 08:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0