Varm dag vid Lillens pool

Shit vad varmt det har vart idag! Direkt efter skolan så åkte jag hem och bytte om sen åkte jag tillbaka till Stenhamra och försökte hålla mig i skuggan, både för att slippa få mer röd färg och för att slippa bli svettig! Lyckades inte hålla mig borta från att bli röd idag igen, men svettet slapp jag. Tur va? Vi har hållt till vid Lillens pool hela dagen, alla har badad utom jag såklart som inte får bada för mitt dumma ärr som inte läker snabbare än en snigel i kurva.. Hoppas på att få bada snart. Ser så mysigt ut när alla andra får men inte jag.





Det här va idag när jag frös och då va Lillen en ängel och bytte byxor med mig :). Såg dock mycket roligt ut när han sprang omkring i jättekorta tjejshorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0