Sorry för dålig uppdatering!

Ja, det är lite dålig uppdatering... Men jag vet inte vad jag ska skriva om.
Igår vaknade jag upp hos Fredrik, sen kom Miccan och Lillen dit, så åkte jag och Miccan hem. Idag har jag vart i skolan och efter det åkte jag hem och hjälpte mamma med maten, sen åt jag och somnade i den där j*vla fotöljen.. Jag har somnat där hur många gånger som helst. I LOVE IT! Men jag får inte sova på dagarna, för då kan jag inte somna på kvällarna.. Och det är inte bra! Nu vill jag åka ut och åka inlines men har ingen att gå ut med... Varken mamma eller Robban orkar och Amanda är inte hemma.. :'/ Buhu! Får kanske ge mig ut på eget äventyr! :o Helt otroligt ju.. Jag vågar nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0