Röd som en räka

Ja, ni som har sett mig idag förstår anledningen till varför det inte blir några face-bilder på mig idag. Jag är nämligen röd som en räka i hela ansiktet! Eller nej förlåt, från näsan och uppåt. Brännan beror på att jag var ute hela dagen igår och hjälpte pappa på klubben, plus att jag har vart ute hela dagen idag också! Så idag har jag gått runt och sett ut som en idiot.. Men annars har dagen vart helt perfekt! Värsta bästa vädret och jag har haft megamysigt med alla människor! Längtar väldigt mycket efter sommarn just nu.. Tur att det bara är två och en halv vecka kvar tills sommarlovet verkligen börjar på riktigt :).

Bilder från idag;

Bild 1- Anton och jag
Bild 2- Rigge, Miccan och Lillen myser i badkaret hemma hos Lillen
Bild 3- Robin och Anton i poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0